blommor och bin...


Nej, jag ska inte ha föreläsning om det...
Men jag längtar efter sommar blommorna!

Den här dagen har flugit iväg. Har egentligen inte hunnit gjort nånting av det jag hade tänkt.
Klev upp vid 7 och gav lill skruttan mat. Satte på en tvätt och gick runt och städade lite. La mig sedan på soffan med Junie på magen och där somnade vi. halv 11 vaknade jag av att lill bruttan var hungrig igen.
Har varit på Rönngatans demontering idag och hälsat på. Alla tyckte hon va så liiiiiten. Men hon har ju blivit en stor flicka nu. Igår fyllde hon fakiskt 2 månader!!
Va kul att träffa alla där igen. Men kände att det var otroligt skönt att komma därifrån med. Herregud vilket surr! Förstår inte hur jag orkade att praktisera där i 6 veckor. Det va ju faktiskt så där surrigt då med...
Men jag trivdes enormt bra där så det är väl därför man stod ut.. :)
Efter det åkte vi på coop och handlade. Måste säga som Helene sa, man skulle ha fått en till arm efter varje barn man får.. Bära Junie, påsar och blöjor ut till bilen och sen låsa upp också!
Aja, det gick tillslut och vi kom hem. Halv 4 landade jag i soffan och kunde pusta ut ett tag.

Nu har jag precis fixat en hemförsäkring till oss. Kom billigt undan måste jag säga. ALDRIG att jag går med i facket bara för hemförsäkringens skull! Vi betalar lika mycket för den under ett år som vi skulle ha betalat för fackets avgifter på en månad.
Pyttsan!

Oj, fröken är hungrig igen...
Ikv åker vi till Micke och tjockis Satu, hon ska få snusa lite bebis medans jag ska reta upp hennes lilla krabat i magen så man får minnas tillbaka på hur det kändes.. ! ^^

Haré!



Spikes!
Den bju vi på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu var det ett tag sedan igen, vi måste ses i veckan :D När har du tiid? Pussar å kramar! =)

2009-04-15 @ 17:33:57
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥