Kyckling!


Jag har köpt grillad kyckling. Tänkte göra pasta till men det slutade med att jag satte mig framför tv:n och åt bara kycklingen. Det är såååå gott!!!

Idag va vi på BVC. Junie har gått upp nästan ett kilo till på 20 dagar. Det är bra!
Efter det for vi till coop och skulle handla. Men självklart så glömde jag medlemskortet... Jag skulle ju köpa massa varor med medlemspriser.


Nu på eftermiddagen har jag målat klart mina krukor och satt om alla blommor. Det blir roligre att städa när man fixar nåt nytt har jag kommit fram till. Nu när jag får pengar av försäkringskassan (hoppas jag...) så ska jag köpa en fin fruktskål, har man frukten framme så kanske man kommer ihåg att äta upp den.
Nu ska jag fortsätta städa undan och göra fint medan lillan sover och till älsklingen kommer hem från jobbet.
Hade!


Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Stinta va rolet å hörä att du ha komme på att du gett gära nanting å! Jäg va mä n'Sven åt Birsta igår igen, men de fo man lov å sluta mä för e bli håken så dyrt. Vi grilla å tog oss n'opplättar men vi vänta hem mora sen. Dä kändes falle rektet! Men no blire en körnstig hålg når allehop fär åt olike hålla å jäg å katta bli ensligen hemme. Dä fo no bli nan opplättar tell, ell så gär ja som a'Juni ja lägg mä å suv ifrån alltihop. Ha ä, å vi hörs!

2009-04-29 @ 09:38:50
Postat av: Lill mosse!

Guuud vilken knubbis hon blivit!!!:) Åh snart kommer jag hem och ska gosagosa!!! jätte mycket!! Hihi!!!



Pusss saknar er!

2009-04-30 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥