Mmmm


Hej!
Idag har jag gått typ 8 km med Fia. fick otroooligt ont i höfterna (som vanligt när jag går långt) men va skönt det var att veta att man har varit duktig efteråt. Jag tror det här med höfterna går över ju mer man går, så bara att gå vidare. Hade ju aldrig ont innan jag fött barn!?

Kom hem, åt och sen for vi hela lilla familjen till Viksjö och hälsade på mor och far. Va mysigt att tillbringa en stund av kvällen där. Junie blev lite ortskämd med kärlek och vi åkte hem nöjda och glada.
Nu sover lilla pyret så sött. Jag har nyss klivit ur duschen och känner mig som en helt ny människa! :)
Klockan börjar närma sig läggdags så ska krypa under täcket med älsklingen och slå på nån rolig film. Typ Hitta Nemo? Det var längesen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Skönt att i kom välbehållen hem, ä vart ju jusom tomt ette a'Junie då i hadd fure. Ja, ja sakne ju i å men dä märks jusom int licke väl. No tro jäg å att de ä nödvändigt å nyttigt mä nan kropsträning tå na slag änskönt man ä nybliven MAMMA! Jäg å'nSven fär åt Birsta Å spädärä na päninger i dag å mora hon jobba heldag. Jäg sku försöke fo tag på nan luftslang å kopplinger till konpressorn b.l.a. Ha en bra dag å försök å ta i ut å gå!

2009-04-23 @ 08:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥