så var det...


Junie har precis vaknat. Hon ligger på golvet och pratar med sin hand. Jag tror dom har en djup disskution...
Jag har hunnit tvätta, diska, ätit frukost och målat naglarna. Förstår inte att man törnar i allt när man har målat naglarna så nagelacket skrapas bort. Men nu har jag fått till det och det har hunnit torkat. :)hehe
Har suttit och läst lite blggar och som vanligt klickar jag mig vidare från länk till länk och plötsligt kom jag till den försvunna Pablos godemans blogg. Läste att han nu hittats, dessvärre är han inte vid liv. Stackars pablo och stackars hans nära och kära. Han var lika gammal som mig (20) och gick i samma skola, så man känner faktiskt en viss sorg för det som hänt, fast att jag inte kände honom.
Vila i frid Pablo!


Idag är en bra dag, jag känner mig på bra humör så ska göra lite gröt till Junie, klä på oss och gå ut och gå en sväng. Vi måste gå till affären med, det är ju tomt i skåpen nästan!
Senare idag, eller ikväll så ska jag vara med Fia. Äntligen har vi en dag som passar båda! ^^

Jag vill bara tillägga att det är 7 dagar kvar tills Camilla kommer hem. Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥