gnatt!


Love?
Har precis kollat på Sex and the city filmen och kan inte låta bli att tycka om den. Det är en typisk tjejfilm med kärlek, sex och vändskap. Intriger och ett lyckligt slut. Precis som en tjej film ska vara.
Egentligen är det väldigt verklighetstroget.
Jag är lyckligt lottad och än så länge så har jag ett lyckligt slut.



Igår åkte jag till Viksjö. Anna bjöd på tacopaj och jag bjöd på vin och lite snacks.
Egentligen skulle vi städa ur hennes garderob, men det slutade med att vi åkte in till krogen. Efter drygt 1,5 år så kom jag ut, träffade nytt folk och hade förbannat trevligt!
Visst, jag har varit på krogen innan, men inte onyktert och festat. Det var faktiskt riktigt kul att komma ut och få känna sig "ung". Det ä nog extra kul när man inte gör det ofta... OCH det ska vara med rätt folk.
Imorse mådde jag faktiskt oförskämt bra. Åkte tillbaka till Anna och vi städade ur hennes garderob. Jag fick med mig tre påsar kläder hem och jag tror hälften var jeans...
Den här kvällen har bestått av att flytta runt kläder i garderoberna och när allt blev klart så har jag tagit över Jimmys garderob och hans del av den andra garderoben. Har man för mycket kläder då?
Jimmy är inte helt utan garderob, han fick ta över min och garderoben i hallen.
Det är inte bara jag som har mycket kläder...

Nu är klockan halv två. Jag vet mamma, jag sa att jag skulle lägga mig tidigt... Men det är väl som vanligt.
Blir aldrig som man planerat.
Men jag ska bums i säng nu.
Godnatt!


Fast du aldrig någonsin kan vara seriös på bild så älskar jag dig gränslöst mycket!

Kommentarer
Postat av: sissy

"Mongomongommongo jag vill aldrig mer till Kongo!"

2009-08-30 @ 12:23:25
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: Käret Morfarn

Int ärä na nytt för mäg att i fruntimmer ha mytje kläa. Om du kom hittan så ta å anvära voran garderob sku du snart si vem sum ha kläa. Ändå va mora iväg å köfte mäg ett par nye böxer i rena onödan häromsist. Ho sa att ja behövd na sum ä bätter men int direkt en kostym. Ja ha ju ett par blåjeans ti dä sa jäg. Men ja behövd na mer tytje ho. så nu ha ja ett par svarta å. Når ja nu sku ha dum?

Ha dä å må!

2009-08-31 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥