21 eller 81?


Jag fck sovmorgon idag. Junie roade sig själv med att surra, sjunga HÖGT i sängen till halv 9 imorse.
Jag hämtade mamma 11 då bussen kom och hon stannade här till halv tre. Junie blev så glad när mormor kom på besök!
Efter vi skjutsat in henne till stan igen så åkte vi till farmor och fasters jobb och hälsade på en snabbis.
Hem igen och hann inte mycket mer än byta blöja så kom morfar, Junie hörde på en gång att det var någon som öppnade dörren och när hon såg vem det var så sparkade hon som tusan i golvet och blev så glad att det kommer ännu en och hälsar på!
Senare ikväll kommer nog Emeli hit med hennes lilla Jäger. Väldigt bra, så slpper jag vara ensam ikväll. Har ingen riktig lust med att vara det nu. Vet nte varför, men känns otroligt jobbigt...

Imorgon ska jag nog ta mig i kragen och hälsa på Malin, kolla in hennes nya lya och surra en MASSA som vi inte hunnit med.

Jag har fått nån upphakning i ryggen och jag känner mig som en gammal, gammal dam som inte kan vrida på nacken. Precis mellan skulderbladen gör det så ont. Vrider eller böjer jag mig så strålar det upp i nacken och ner i svanken... Det blir väl inte precis bättre av att man bär en bebis som inte blir lättare för var dag som går.
Måste nog börja träna nu om jag ska orka den lilla damen.

Nu måste jag nog göra mig nån mat innan det blir försent...

Har inte lagt in några nya bilder från kameran så ni får vänta nån dag till..


Grattis på 79 års dagen Sven! Världens coolaste gubbe! (Ja, man får kalla dig gubbe nu... Hehehe)



Kommentarer
Postat av: mikaela

hej! tack så väldans :D :D verkar bli nån sorts babyboom nu 2010 ;p

vilket charmtroll ni har där hemma :) längtar tills jag får gosa med mitt.

2009-12-02 @ 20:08:54
URL: http://pickadoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥