Grina Grina


Junie är på fruktansvärt dåligt humör idag.
Vet inte alls vad det är med henne, men hon har fått för sig att hon ska grina och skrika HÖGT. Hon var på bra humör imorse nä vi klev upp, men det höll nte i sig särskilt länge...
Igår var vi iallafall i Viksjö. Hälsade på Kristin, Magnus och familjens nyaste. <3
Underbart söt och så liten!

Junie va väl inte så jätte intresserad av bebisen, hon sov ju bara hela tiden, det var roligare att kolla vad Magnus hade för filmer att riva ut.
Jag försökte andas in bebislukt så mycket att jag tror nästan jag blev hög! Dom luktar så underbart gott!
Vi var kvar i Viksjö till gubben slutade, v blev bjuden på middag och jag passade som vanligt på att ta mig ett avkopplande bad.
Väl hemma igen så var det bara att flytta över Junie till hennes säng och hon sov till halv 10 imorse. (!!!)

Nu ska jag försöka få henne att sova en stund till, sen ska jag höra med Satu och Emeli om vi ska ta och fara till Dollar i Kramfors.
Resten av denna dag tänker jag tillbringa hemma med gubben, bjuda på god mat och sen ska vi i säng tidigt. Det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysit! måste hitta på nåt nå dag.. va ett tag sen nu igen =(

Du får komma hit och bubbla med mig nån dag, kan vi lyssna på musik och göra nå gott å dricka :D

2009-12-07 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥