Slisk och slask


Det har blivit mycket svårare att få Junie att somna. Det som är bra är att vi inte behöver vara där tills hon somnar, men då har hon stället börjat med att sätta sig upp. Så några nätter i rad nu så har hon somnat sittandes. Det spelar ingen roll hur många gånger jag lägger henne så vaknar hon och sätter sig upp. När hon väl somnat så kan jag lägga henne ner och hon LIGGER kvar.
Igår kväll när jag och Jimmy skulle gå och lägga sig så låg Junie upp och ner i sängen, förmodligen så hade hon satt sig upp och sedan ramlat omkull när hon somnade. Sötonge! <3
Att få henne att somna på dagarna är oxå mycket svårare. Eftersom hon nte är lika trött som på kvällarna så somnar hon inte sittandes. Det lättaste sättet är att ligga i våran säng med henne tills hon somnat, men sen vågar jag inte lämna henne där om hon vaknar och sätter sig eller att jag oxå ska somna och inte märker om hon håller på att klättra från sängen.
Detta är ett världsproblem.

Idag ska Jimmy på firmafest och jag och Junie ska åka til farmor och farfar och hälsa på.
Det var så längesen dom träffade lilltrollet nu.
Roligare än så här blr det inte. Har inte lagt in några nya bilder än så ni får vänta tills imorgon, eller nåt...

Kommentarer
Postat av: malin backlund

tilde var likadan. Somnade sittandes... galna ungar! som att de inte har tid att lägga sig ner. crazy.

2009-12-09 @ 20:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥