bara lite trams...


Tio frågor om dig själv

namn?  Ingela Genberg
när fyller du år?  3 september
några utsmyckningar på din kropp, isf var?  öronen...
vad har du på dig just nu? kläder...
vilken årstid är bäst?  sommar, sommar, sommar!!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna av älsklingens mysiga pussar och hans armar omkring en! <3
vad tycker du mest om hos dig själv? just nu, bebisen som ligger i min mage! ^^
vad är du bra på? allt, nästan ;)
vem älskar du mest på denna jorden? min familj och mina vänner!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? nej, jag sover helst med min älskling!!!

10 frågor om dina vänner


vem är din allra bästa vän?
ååh, jag har många.. :)
vem vet allt om dig? hehe Millis, fia å Malin tro ja.. :P
vem är den roligaste av dina vänner? Malin, för hon är lite blåst som ja ;)
vem är snyggast av dina vänner? jag har bara snygga vänner!
vem är mest partyprisse? Fia kan parta till de riktigt. Hon blir rolig på fyllan ;)
vem är den du helst har filmkväll med? vet inte... de blir aldrig filmkväll, de slutar alltid med surr kväll..
vem av dina vänner är mest "evil" ? eeeh....?
vem röker av dina vänner? ingen faktiskt!
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Millan tror ja.. :)

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? Min älskade festman! :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar?  Ja de har jag, å de är jag så glad över!
vem är farligast i din familj? jag tror ja.. :P eller jag å pappa tillsammans!
vem ser roligast ut i din familj? haha.. de vet ja inte..
vem är coolast? brorsan är coolast nu för han är en tonåring.
har ni något husdjur? mamma å pappa snodde vår katt.
vem har du mest gemensamt med? Syrsan å jag är ganska lik, men jag är mest lik pappa till humöret.
vem står för underhållningen? min moster!! salta, peppra, röööör om i grytan! ;)
vem sover du oftast med? älsklingen! :D
roligaste kvällen med familjemedlem? alla tillsammans då blir det ett jäääla röj!

10 frågor om idag

vad har du gjort idag?
fikat med svärmor, hälsat på cheferna och legat i soffan och myst med J.
har du varit glad idag? ja de ha ja :)
har du varit ledsen idag? nopp!
har du gjort något bra idag? jag har lagat mat!
vad ska du göra nu? glo på tv.
har du gjort något dåligt idag? ja, jag har skitit i att tvätta... inte bra.
vad har du ätit idag? fläsk ytterfile, potatis och morötter! :P
har du duschat idag? näe, inte än
är du trött nu? ja, som tusan!
vad händer imorgon? ska hämta J på jobbet, åka till Malin och gratta henne på den stora dagen och SEN vette tusan...

Kommentarer
Postat av: malin

åh gumman, tänker på dej hela tiden :) iihhhhhh :D Alla som varit här hälsar. hoppas att du hör av dig snart :)

2009-02-14 @ 15:36:30
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: maijsan

Hoppas det går bra idag och att hon behagar komma ut, vore väl nice på alla hjärtans dfag och allt :) KRAM!

2009-02-14 @ 16:31:51
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: maijsan

GRATTTIS INGELA och... hm.. minnet sviker... men din kille!! :) Nu längtar jag tills jag får se kort på den lilla!! :):) Ännu ett stort GRATTIS

2009-02-15 @ 08:52:03
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Din älsklings camilla!!

JAG HAR BLIVIT MOSTER!!!!!

Och det är mosters flikka och ingen annans ;)

SAKNAR DIGG!!!!!! Pussar från Millan och Tobbe!

2009-02-22 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥