...


Snodde den av Linda... ^^

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Jodå, de duger.
2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Vet inte.. Syrrans häst bet mig när jag var liten.. Eller nafsa kanske det heter?
Min hamster var en jävel på att bitas...
3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Å nej, då hade jag ju säkerligen inte haft min underbara älskling nu.
4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Ice age, men då måste man se den med Malin... ^^
5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
förlossningen är mitt mål just nu. Den vill jag kanske uppnå, men få överstökad.. :P
6. Är du allergisk mot något?
Skitsnack är jag otroligt allergisk mot... men skvaller går bra...
7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nej det gör jag inte. Har inte råd att tänk så..
8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Alla?! men de görs ändå...
9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
fotboll när jag var liten.
10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Njae, kanske inte köpa lycka, men skulle jag vinna pengar så skulle jag inte bli olyckligare.
11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Det beror på om jag står med nån framför den. :P
12. Sjunger du i duschen?
Ja, och det låter mkt vackert!
13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Näe.. Järntabletter äter jag nu.. :)
14. Vilken sorts frukt åt du senast?
apelsin och kiwi igår!
15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
gnällt på älsklingen i onödan kanske.. Men jag skyller på hormonerna.. ^^
16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Inget jag går efter...
17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Dagen med min underbara familj och släkt, på kvällen med mina fina vänner och på natten med min älskade J!
18. Brukar du handla på kredit?
Nej, tack och lov så har jag ingen kredit.
19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
eeeh.. näe..
20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?

Äta frukost, börjar bli vrålhungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥