Snöoväder!


Först:
Tack Malin för en super fin blogg!
Puss och Kram <3

Sen:
Det är söndag kväll och här sitter jag i min sköna mjukisdress och myser i soffan. Älskling ligger och sover sött, jag vill bara gå dit och pussa på han, jag har ju knappt träffat han då han jobbat natt sen i fredags. Men jag ska vara snäll och låta han sova 2 timmar till iallafall.^^
Har skjutsat Camilla till tåget idag. Snökaos, men inte så farligt väglag ändå, tycker det är värre när det är slask! :S
Men det har varit så mysigt att få rå om henne hela helgen. Igår va vi hos Emma och åt middag, mysigt det med att prata lite skit, skvallra och göra det vi brudar är bäst på.
På tisdag blir det förmodligen mer skvaller med brudarna, ska bli kul att få träffa alla igen och höra hur det är med alla och vad dom gör nu för tiden.

Idag har jag känt värk i ryggen nästan hela dagen. På nåt vis vill jag bara att hon ska komma ut, men ändå känner jag att hon kan få stanna iallafall 2 veckor till. Veckorna går så fort, men ändå så sakta. Jag har nästan allting klart så jag känner mig väl förberedd. På torsdag är det MVC igen, då ska jag få väga mig och se hur mycket jag gott upp sammanlagt under hela graviditeten, det ska bli spännande och se. Ska få höra skruttans lilla hjärta slå igen, alltid lika mysigt! och den sista viktiga informationen ska jag få. Känns konstigt att det är så nära, nästa gång jag träffar min barnmorska så har vi kanske en bebis i famnen! Spännande!!
Jag har drömt konstiga drömmar hela veckan, om bebisar, förlossningar och övergrepp!?!
Igår drömde jag att jag blev överfallen när jag gick från bilen till lägenheten. Vaknade vid 4 och kände ett otroligt obehag, precis som om de skulle stått nån i rummet... :S
läskigt...
 
Näe, nu ska jag ta och göra nån nytta, tvätta kanske...
See ya!

Och:



Jag älskar dig! Puss puss puss

Kommentarer
Postat av: maijsan

oooh va roligt, nu ska jag följa din blogg VARJE DAG! Jo jag är inne på min... hm... kan det vara 8e flaska gaviscon och det fungerar super för mig! de sägs ju att har man mkt halsbränna så får bebisen mkt hår. min bäs föds förmodligen med pippilotter eller en lång hästsvans då :) nu sägs det ju så mkt om allt när man är gravid, magen hit, halsbränna dit, hjärtljud... yada yada!! Hoppas du mår bra iaf och att lillan kommer snart!! Stor kram!

2009-02-08 @ 20:12:47
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥