Vaccination


Idag har Junie fått sina sprutor. Hon skrek inte lika mycket den här gången, men hon har varit mycket gnälligare än vad jag minns av förra gången. Nu har hon fått feber igen så jag har gett henne lite alvedon och nu ligger hon naken på golvet. Så länge hon får ligga med rumpan bar så är hon nöjd. ^^
Idag har vi varit hos faster Madde och kollat på film. Först Roger Rabbit och sedan landet för längesedan. Fick barndomsminnen från då min lillebror kollade på den filmen och ALLTID spolade tillbaka när "vasstand" kom och när Lillefots mamma dog. Tillslut så fick man spola förbi det för annars kunde man inte se fortsättningen på filmen för att den var så nött på just dom ställerna. haha
Junie sov mest hela dagen så egentligen hade jag hunnit gjort mycket idag, men istället gjorde jag inte ett skit... Ganska skönt faktiskt!
Nu ska jag bara vänta på att Jimmy kommer hem, sen blir det toast och oboy!

Kommentarer
Postat av: Broder Jon

Oja, barndomsminnen på hög nivå där!

2009-07-15 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥