Mat och sov klocka


Junie har börjat få in rutin på mat tider. Förrut har det varit lite si så där med det. Hon åt när hon var hungrig och det kunde vara när som helst. Nu äter hon någorlunda lika varje dag.

Angående det som hände i lördags så glömde jag tillägga att Junie inte sov  när det hände. Så någon mardröm kan vi oxå utesluta.
En till sak angående det så ska vi anmäla detta till Hälso och sjukvårdens ansvarsnämd-(HSAN)

Idag mår Junie bra, hon äter, dricker och sover bra. Hennes glada humör blir vi påmind om varje dag! :)
Idag har det inte varit fullt lika varmt som igår så hon har inte varit lika gnällig. Nu sover hon på golvet med snuttefilten över ansiktet. (tycker om att ha det så...)
Tutten håller hon i så ingen tar den av henne.. tihi

Den här veckan blir lugn, Jimmy jobbar alla dagar utom fredag. Då ska vi till Viksjö och komma på Janne Vängmans teatern som pappa är med och spelar. Ja, mamma är med på ett hörn hon med.

Det har fortfarande inte kommit någon bebis som jag kan snusa på. H*n trivs väldigt bra i Satus mage tror jag. Tycker synd om henne bara som måste bära denna lilla krabat i den här värmen.
Förhoppningsvis så kommer h*n nog snart...

Nu ska jag skriva räkningar, byta blöja, hänga tvätt och sedan åka till Faster Madde!

Tjao!



Faster Madde och Junie på Robins skolavslutning.

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Den där natten går heller inte ur en orlig Morfars minne. Å no sku jäg å skrive ett sum annat om Den Svenka sjukvården i Norrland. Dä ä nu hög ti att vi börje å sätt ne klacka. Annars allt väl, ja ha fott patronkläa från Kalmar, vi träna i afta å sen genrep på torsdan å fredan ärä skarpt sum gäll. Hä ä sum lite spännande å! Ha ä! Å sköt om ji å lille skrämselskotte hän.(Junie)

2009-06-30 @ 09:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥