Mhmm...


Vi tog en riktig sovmorgon idag. Skönt må jag säga.
Inte precis världens bästa dag idag. Jag har nog varit en riktig surkärring och gnatat om allting!
Vet inte vad det är för fel, kan börja grina för ingenting...
Jag vet inte om jag kanske kan skylla på spiralen. Inte riktigt van med dom här nya hormonerna...
Är ju otroligt känslig för nya grejer så det skulle verkligen inte förvåna mig.
Skulle egentligen på middag hos moster M idag. Men känner inte för att träffa en massa folk och försöka visa sitt glada jag, när jag verkligen inte känner mig glad.
Jimmy bestämde att vi ska hålla oss hemma och bara rå om varandra. Vi 3.
Känns skönt. Jag saknar min Jimmy och jag älskar min Jimmy,
Fast jag kan vara en elak surkärring ibland, så vet han precis vad han ska säga för att jag ska kunna klättra upp ur detta surhål.




Nu tänkte jag visa hur det blev igår...



Fundrar på att byta ut dom svarta mot mörk brun?


Junies fina lamp krona.


Under hyllan ska det komma upp massa bilder på pluttis! <3


Sött!


Sötare!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

Men vilka fina bokstäver (Junie) vars har du köpt dom? :) KRAM

2009-06-06 @ 07:23:46
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: käret Morfarn

Du ha komme en bra bit på väg mot vuxen live når du ha insett att dägaan kan vära grå trots att sola skin. dä ä å bra att du sjålv innse detta å försöke motverka å stå över ä. Du tyck Junies lampa va snygg, de tyck int jäg! Ja tyck na si ut som från na tivoli. men de ä ju a'Junie sum ha'a å int jäg. Du vet no min inställning ti svart så ja kan bära hålle mä däg, byt ti nan aen färg. Annars jet ja säge att ja må bra når ja si att i ha e bra. Dä ä bra att i ä rädd om varan å kramas, använd månge goa ord. Dum kan man slösa mä, de kost int na. Vi ser fram mot afta å rent längtes. Ha ä och vi ses!

2009-06-06 @ 09:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥