Midsommar firandet är över!


Ja som sagt så firade vi meidsommar i Viksjö med familjen. Det var mycket trevligt!
Jag var i säng vid halv 3 tiden och resten vid halv 4.

Igår åkte jag och Jimmy till Gussjö noret. Folk överallt! Roligast var ju att träffa Fia en stund.
Vi for sedan till stan för att John och Jimmy skulle på Bittens och ta en öl, men det var ju självklart stängt överallt.
Istället åkte vi till Minikrogen och åt lite skräpmat. Halv 4 kom vi i säng!!!
Idag ska jag vända tillbaka dygnet. Junie är lite små ledsen, dom där jobbiga tänderna... :/
Hon har alldeles nyss ätit lite gröt, så nu ska vi sätta oss framför tv:n och titta på nån bra film.

Snart kommer det en till liten bebis till vänkretsen och jag längtar sååååå mkt! Satu är less på allt väntande och vill bara få igång det så snart som möjligt. Du kommer ångra dig när du ligger där! ;) haha
Näe, så är det faktiskt inte... Till veckan ska vi nog ta oss till IKEA och så hon får det sista avklarat.

Nu är skruttis missnöjd, hon saknar nog mamma! ^^
Byyee!


Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Hennen ä å midsommarn över, Tebacks ti vardan. Håll dock vä däg om att de va förbaskat trevlet. Björkan ä borte å altan tåstäda. De vart heller ingen Gussjöresa för oss i hålja. Nu ärä snart å träning varje dag härpå Västanå. Men ä gå å sum en diare nu. Ha ä å sköt om i!

2009-06-23 @ 08:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥