*******


Igår for vi till farmor och fikade, Jimmy skulle fara iväg och köpa nån plast till båten, jag och Junie stannade kvar och solade lite i blåsten. Under tiden Jimmy var borta så hann jag och Farmor planera ett helt hus. Det skulle bli riktigt bra fkatiskt om vi skulle få det som vi vill ha.. :P
Det visade sig iallafall att Jimmy hade åkt till Micke och spelat badminton. Jag blev självklart sur eftersom han faktiskt skulle vara med sin familj hela den dagen, så när han kom hem igen så fick han smöra massor för att få ett liiiiitet smile från mig.
Vad är det som händer med mig? Jag brukar verkligen inte bry mig om sånt och absolut inte bli sur för små saker...
Iallafall så fick han mig på bättre humör igen.
På kvällen for vi tillsammans till Brunäs och hade badminton turnering. Jag och Satu vann stort (inte...)!
Va väldigt längesen jag spelade det sist, jag va ju jätte duktig på det förrut...
Vi hyrde en film, köpte massa gotta och bara mös resten av kvällen. <3
Imorse vaknade Junie halv 11. Vad är det som händer med henne?! Hon sov i 13,5 timmar.
 
Nu ska vi vänta på pappsen som är och hjälper gammel farfar med husbilen.
Kanske åker vi till staden och kollar på studenternas dans.
Eller så kanske vi tar en promenad.

Ingenting bestämt än faktiskt...

Nu ska jag iallafall lägga mig under babygymmet med snuttis och leka lite...


några veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥