BVC...


...  Har varit här idag på hembesök. Vi klev upp 9 och storstädade för att göra ett så gott intryck som möjligt. :)
Junie vägdes och hon har gått upp 125 gram. Det var tydligen under "bra" linjen... Så hon måste äta mer! Huuur ska det gå? Hon äter ju hela tiden. Men vi får försöka, vilket innebär att jag måste väcka henne när hon somnar vid amningen. Stackars skruttan får inte sova ifred...
Allting annat verkade bra iallafall och hon ska ju få gå på extra koller ett halvår framöver för säkerhets skull. Det känns bra.

Senare under  dagen kom Malin och Tomas förbi med en liten välkomst present till Junie. Ett JÄTTE fint halsband.
Hjärtebarn
14/2
var det graverat på den. Speciellt eller vad?!
Den ska mamma bära tills hon kan ha det själv :D hihiii

Nu ligger skruttan här klarvaken... Så ska ta tillvara på den korta tiden och gulla lite.
see ya!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

TACK! de va inga dumma ord, precis vad jag behövde!! hoppas det ger med sig iaf, kanske nästa vecka efter all förlossnings info på sjukhuset och på aurora!! kram

2009-03-05 @ 09:42:39
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Malin | bloggdesigner |

hihi, ja du får bära den lilla gåvan så länge :) men ja skulle fan i mej skaffat ett sånt till mej själv oxå, vi är ju lite speciella junie och jag ;)

2009-03-05 @ 17:54:15
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥