***


Tänka sig att för 2 veckor sedan låg vi på sjukhuset och Junie var full i slangar och sladdar, vi gick runt i korridorerna och försökte skingra tankarna. Vi visste ingenting, var vår dotter sjuk? Isåfall hur sjuk?..
Nu 2 veckor senare, ligger hon i soffan med faster och myser. Hon är frisk som en nötkärna och ser så nöjd ut!
Lill skruttan har blivit 2 veckor. Gud så fort tiden går! ^^

Igår va mamma, pappa och brorsan här på middag. Sissy blev sjuk så dom fick stanna hemma. Tråkigt, hade ju längtat så efter den här, men när dom är friska och krya så ska vi ta en till familjekväll! :)
Iallafall så bjöd mamma på go mat och det var så himla mysigt. Junie njöt nog av att bli så ompysslad. ^^ Om inte, så njöt mormor och morfar av att pyssla om henne iaf.. ;)

Näe, nu ska jag springa på affären och köpa godis! gott^^
See ya

Morfar och Skruttan!

Morfar å Junie! :)


Mormor och Junie! :)

Kommentarer
Postat av: Maijsan

hahaha jaså så de blir bara värre, inet bättre?!!

hjälp vad jobbgt Tommy kommer få det! kram

2009-03-02 @ 17:06:22
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥