Godisfrossa!


Måste bara säga en sak... Min dotter har världens mest omsorgsfulla pappa.
Rätt sött!

Idag har vi varit hos syrsan och ätit middag. Vi var hela tio stycken, så tur dom har stort (super snyggt - jag är så avundsjuk-) kök. God mat och mycket surr. Junie vandrade från famn till famn, som vanligt. Nu när jag inte ammar så fick jag henne inte ens när hon skulle äta... ^^
Ja förrästen angående det, Jag har som sagt bestämt mig för att sluta amma. Jag pumpar och ger i flaska istället, självklart inte lika mysigt, men absolut värt det. Hon äter mycket, mycket mer! bajset är rätt färg och hon sover längre. Så konstigt nog tycker jag inte att det jobbigt att inte få amma. Snarare skönt. Jag vet att hon är nöjd och mina bröstvårtor börjar få tillbaka känseln.. hehe
Från och med igår så slutade jag att amma. Inatt åt hon mjölken jag pumpat ut och sedan fick jag minsann kliva upp 2 ggr (!!) och göra ersättning. Lill grisen äter! :D
Meen nu ska jag inte ta ut glädjen i förskott... På fredag ska hon vägas igen och då får vi väl se om det hänt nå förändringar.

Nu är klockan tillräckligt för lite sömn. Sängen, here I come!!
NATTI

Kommentarer
Postat av: Border Jon

Sicken fin blogg du har syster! mycket snygg.



Va bra att det står rätt till med Junie dessutom, hälsa jimpan!

2009-03-16 @ 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥