En härlig dag!


Klev upp och gjorde oss iordning för en till runda på marknaden. Jimmy köpte massa fiskegrejor och kryddor. Mäster kocken, You Know...
Resten av dagen har jag tillbringat med Malin. Vi har varit i Nyadal och hälsat på hennes svärföräldrar och hennes sambos bror. Vi gick en liten sväng i det vackra vädret och jag har faktiskt bränt axlarna!
Junie har nästan runnit bort idag, vet inte hur jag ska klä henne nu... Får inte ha för lite kläder och tar man på henne för mkt så svettas hn så mkt så hon bli helt blöt! Därför fick hon ligga i vagnen mesta dels med bara bodyn, där är hon iaf skyddad från blåst och sol.
Väl hemma igen så bestämde vi oss för att beställa pizza, jag, Jimmy och brorsan. Gott som bara den!
Nu på kvällen har Fia varit här och hållt mig sällskap. Kollat på en film och surrat lite. Det är så skönt att vi kan umgås som vanligt fast man har barn. Är så lyckligt lottad med mina underbara vänner!
Har hämtat brorsan för en halvtimme sen från tivolit så nu är han hemma i trygghet och jag kan gå och lägga mig med min varma underbara dotter.
Imorgon är det morsdag och även jag får fira den! Iiih!!!
Ska åka till Viksjö tidigt, färga håret, umgås med familjen och kanske hinner man att träffa sin syster med.
Ska kolla om hennes söta lilla mage växt nåt!

Godnatt!





Ballongen Junie fick av farmor!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Grattis på din första morsdag, älskade lilla unge som är långt mer äldre än jag! ;)

2009-05-31 @ 12:35:04
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: käret Morfarn

Men stinta val int jänta rädd n'dan ballongen den ä ju mest like stor sum du? Men ä klart bli'a int rädd för mäg så tul a no si ett sum annat. Ja du fo ju räkne in däg tell de vuxna nu men når ja höre hur du vräk ti re gosakren så unnres ja om du ä där rektet än?

2009-06-01 @ 08:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥