Lördag igen


Den här veckan har gått så himla fort, jag fattar inte vart dagarna tar vägen... :S
Jag har gått och plockat lite här och försökt fått ordning, men det varar inte länge med två herre i huset har jag märkt..
Jag ska snart klä på lill snuttan och gå ut i det härliga vädert. Hon ligger i sängen och sover just nu, så vill inte störa henne...


Ikväll ska vi nog till faster Madde. Jimmy jobbar natt, så det blir en till sömnlös natt...
Förstår inte varför jag inte kan sova utan honom, drömmer mardrömmar och kan vakna mitt i natten och vara pigg!
Dee är inte likt mig.

Nu måste jag väcka pluttan. Annars kommer det fina vädret försvinna!:P

Den här bju vi på! :





Igår kväll låg jag i sängen med denna underbara lilla ros bredvid mig.
Jag kan fortfarande inte förstå att vi kunnat skapa något så vackert och perfekt!


Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Å du å fo tell ä, int tro ja dä va bära kära sum feck tell o ordninga ja vet no att du å ä bra på å ha strule runt bena. N'Sven å jäg ha hadd en falle go hålg mä go mat å dryck, å rektet e kanonvär. Ja ha skött om blommen efter konstens alla regler då Mora haddä en noggrann genomgång mä mäg inna ho for!Katta ä å mest ute, så han ha man int hadd mytje sälskap tå.Ja ha snickre å småpule mest hele dagan. Nu ä n'Jon hemme däri sänga igen, å a'Angelika tebacks i Sundsvall, å nu vänta ja bära på Mora. Ha ä! Å hör tå i om dä ä na.

2009-05-03 @ 08:51:24
Postat av: malin

Du hörde inte av dig igår :/

2009-05-03 @ 11:23:39
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥