Mitt andra hem.


Idag har vi varit på IKEA hela dagen med Emeli och Satu. Så mycket jag bara vill ha, ha och ha! Men som tur är så har jag inga pengar till det nu. Hittade massor med
Köpt iaf en dress till Lillan. En söt rosa liten sak. Egentligen var det mamma som betalade den... hehe
Junie hon sov och sov hela dagen så trodde aldrig att hon skulle somna ikväll, men ack så fel jag hade.
På väg hem stannade vi till på coop så satu skulle få nån mat! Köpte en hårspray så jag kan piffa till mitt vackra nyklippta hår. Tihi!
Hittade även små tetrapaket med mjölkersättning. PERFEKT då man ska till Birsta å så. Att jag inte tänkt på det tidigare... Såna fiffiga saker som finns för dom små nu.
Har haft en riktig mysdag med tjejerna och har bestämt att det där ska vi göra till en vana! ^^

lagomt tills desperate housewifes började kom vi hem. Junie åt och somnade sen i famnen på mig. Hon kunde hon vara trött?
Nu sover hon iallafall söt i sängen och förhoppningsvis lääänge!
Längtar tills älsklingen kommer hem så man får höra hur det gick på jägarexamens proverna. Va nå till prov han skulle göra...
Nu ska jag slänga mig i duschen, mjukis kläder och sen hoppa i säng!
Gnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

gud så stor hon har blivit :( känns som det var evigheter sen ja träffa både dig och henne:/ nu bor vi i samma stad men ses ändå aldrig haha;) vi får kanske ta och ändra på det :) sitter här ensam i lgh varje kväll nästan:P men vi måste ses :D puss o kram

2009-05-19 @ 23:35:01
URL: http://emmiiss.blogg.se/
Postat av: käret Morfarn

Ja undres om derann öga ä na ärv från Morfarn, dum si falle pigg ut! Stinta de ä tur att du it ha na päninger då hadd IKEA fott flytte tell Älandsbro. Mora & Mormor gjorde också allt fö å höje omsättninga i Birsta i går.Men ja tro dum va mäst därpå Blomsterlandet. Å ja undres int på ä, bra personal å gurfint e ställe. Jäg va men n'Janne Vängman & Ola Engström därpå Västanå å byggde för krönikespelet. I dag sku jäg å mora åter mot Birsta Å handle na grejer. Sköt om ji å Ha ä!

2009-05-20 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥