"Nytt inlägg"


Tycker inte om att komma på rubriker... Det är svårt...

Idag har jag städat HELA lgh:en. Putsa fönster och skura och gnott.
Bra resultat.. Hoppas det håller länge den här gången!

Imorgon kommer Emeli förbi. Vi ska äta frukost tillsammans och bara ha det bra. Förhoppningsvis så blir det kanon väder så kan vi sitta ute. Jimmy jobbar sista natten imorgon, längtar! Vill fortfarande inte sova själv...
Nu tänkerjag faktiskt gå och lägga mig. Jag ska slå på en bra film och ligga och lukta min lilla prinsessa i håret. Hon luktar bebis och liiite kräka! <3
Godnatt!


Snuttan sov på balkongen idag!

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Jaså de jeck å fo nan ordning te slut. Å nu ärä bära tell å suva sum räknes. Jäg ha å fott ordning då allehop ä tebakars. Men mora gatt ju je sä å dit på jobbä i da då. Å n'Jon åt skola. Jäg gå mest sum du å fundärä å fo just int nå gjort ti gråvärä han. Ma skulle ha ä sum a'Junie legge däri en vagn å suva bort tin. I fo ha ä, å sköt om ji!

2009-05-04 @ 10:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥