Yeaaah


Vilken underbar dag!
Känner mig på toppen humör idag, och jag har ingen aning om varför...

Junie vaknade halv sju imorse och jag har faktiskt varit vaken sen dess. Det är skönt att kliva upp på morgonen och ställa undan disk, plocka undan lite och få lite ordning och ändå ha hela dagen kvar. (men det är skönt med sovmorgon ibland med.. hehe)
Jag måste tyvärr göra min pappa besviken. Har inte sett till den lilla blå nånting idag. Dom kanske tog en sovmorgon?
Jag har hängt ut fler talgbollar till dom iallafall så dom inte ska behöva svälta. :)

Igår var vi hos faster och kollade på Eurovision song contest. Drack ett glas vin och mös!
Vi hade riktigt trevligt och framåt halv ett höll jag på att somna i soffan. Var så himla trött!
Jimmy kom och hämtade oss och bums i säng.
Låten som vann tycker jag faktiskt var riktigt bra, han va grym på att spela fiol!
 Det var ju lite synd att Sverige fick så lite poäng bara...




Nu ska jag klä på lillan och mig själv och ta en prommis med den nya bärselen.
Först ska jag visa några nya bilder!


Hon är så duktig, Står nästan alldeles själv!


:D


Pussis! <3


Gla skiten!!


Åsså sur då...



Å den bju jag på! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! såg inte att du skrivit till mig förns nu=/

Men ja, jag har väntat tvillingar förut. men miste dem i v 22. Nu är ja åter gravid och hoppas att det ska gå bättre denna gången. Ser att du har en underbar liten ängel själv. Glad för din skull=)

Hoppas vi syns någon gång! Kram

2009-05-17 @ 17:03:27
URL: http://emmaantoinette.blogg.se/
Postat av: Käret Morfarn

JA val å gla når ja si hur du å a'Junie ä gla! Deranne va mytje fine å opplivande bilder för en käret Morfar & Mormor. Beträffande lillblå kan de no vära lugnt na tag då ho förmodligen ligg på ägga. Å de gära för 19-20 däga. Å då äre bära når hanen kom mä nan mat su du kan fo si rum. Å dum ä å duktig å röre sig försiktet för å ine väcke nan uppmärksamhet.Ha ä, sköt om å ta mer bildern!

2009-05-18 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥