Helgen är över...


Som vanligt så tycker jag att veckan har gått JÄTTE fort!
I fredags var jag och Anna hos Annhelen och åt middag och efter det satt vi här och surrade till halva natta. Okej, hela natten. Klockan va faktiskt halv tre när vi kom i säng. Jag sov till 2 dagen efter. Det har jag inte gjort på år och dar och det är absolut inget jag kommer göra om! Jäklar vad fort dagen gick... Fick en mindre hjärtinfarkt när jag såg att klockan var så mkt...
Lördagen tillbringade vi i viksjö hos mamma och pappa. Blev bjuden på god mat utsökt efterätt!
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, passat på att mysa med pappa innan han for och jobbade igen.

Nu ligger Junie och sover. Vaknar lite då och då och är täppt i näsan och slemmig i halsen. Hoppas hoppas hoppas hon inte blir sjuk igen!
Jag ska nog gå och lägga mig snart med henne. Varje gång hon mår så här så vill jag ligga nära henne så jag kan höra då hon andas...
Ska man måste vara så här orolig i resten av sitt liv nu så fort dom blir sjuk, eller går det över?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Kul att se dig här också! Hehe jag tror att ororn alltid kommer finnas där! Tänk då dom kommer upp i tonåren! Huga! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-11-22 @ 22:57:00
Postat av: Käret Morfarn!

Tebakars mä föttren på jola å sakne lillpyres joller, skrik å skratt. Å gråvärä kum ju å åter tebakars. Men dä ä väl på de vise ä sku vära. Vi ä då så gla att i kum hem välbehullen både ni å däri Angelikas. Så sum du si kom du aldrig nånsin att slute å oroas sen du fott e bån. Trösta ä dock att dä fins månge gånger mer å glädjes åt än å oroas för. Nu fundere vi bära på når vi sku fo träffes näste gång. Du vet att nu gå Mora här bära å trampe å fundere på va a'Junie sku kunna för nytt näste gång vi ses. Å ja tänk va ja sku ha glömt ti dess.

Ha ä så gutt å sköt om I.

2009-11-23 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥