Nytt!


Tack Malin för den OTROLIGT fina bloggen! ;)

Kan ni inte se den så tryck F5.


Idag har jag bara varit hemma med fröken grina grina. Sofia kom och hälsade på och vi bakade en kladdkaka. Som vanligt så msslyckades jag, den blev för torr... inte så där kletig och god som den ska vara. Men den slank ner iallafall.
Idag har vi inte varit ut nånting alls! Shame on me!
Det tråkiga gråa, regniga vädert verkar vilja hålla i sig..
Junie stjärtar sig fram överallt och man får ställa undan allt i hennes höjd! Vi önskar oss korgar som vi kan ha under bordet... Bara så ni vet... :P

Junie önskar sig en fin förvaringslåda till leksaker. Finns en fin "kista" på IKEA tillexempel.
Hon önskar sig oxå tröjor i strl. 80- 86...
Ska lägga ut önskelstan när jag kommit på vad hon behöver.
Hon önskar sig INTE leksaker som låter, för då blir mamma och pappa gaalen!!

Nu vinkar Junie Hejdå, så bäst att gå!
hehe

Skitunge <3

Kommentarer
Postat av: Malin backlund

Vilken superfin blogg! Visste inte att du hade en men nu kommer jag följa den=)

2009-11-18 @ 19:35:19
Postat av: Käret Morfarn!

Jää, Ja tyck no att n'förige Heddern va bå bätter å snyggare. Du fo ursäkta men Jänta ä no den sum man gå ti n'han bloggen för Å ju fler bilder dä ä po a ju bätter. Kan då håll vä däg att surväre gär en nära nog less. I dag är det den 30.onde dagen utan sol å mä molna hängenes öva Billberge så man int kan si toppen. N'hann dan i fjol skuta vi snön för fullt å de va kallt på klart. Men de va ju i fjol dä. Viksjöån å mjälla gå full som på vårn nu. Vi va ut å tittä å tog na korta i går Mora å jäg. Västanåfalle ä brano vackert å syns sa väl nu då dä int ä na löv. Vi såg å en Älgko mä kalv.

Ha ä å sköt om!

2009-11-19 @ 08:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥