Påhittigt värre!


Igår va jag med Junie till öppna förskolan. Det var faktiskt roligt att träffa andra mammor i ungefär samma ålder. Nästa gång ska jag dra med mig Satu och Matilda med!
Junie somnade på vägen hem, hon var verkligen helt slut efter ha brottas om leksaker och dragt andra barn i armar och ben. Typ...
Det märks att barnen inte bryr sig om varandra så mycket, dom leker helst själv och delar väldgt ogärna med sg av sna leksaker. Men det kommer.. :)
Idag ska vi åka till badhuset med Satu och Matilda. Det är första gången så det kommer bli spännande.
Nu ska jag packa badkläder, handdukar, blöjor och nån frukt.
Mysigt! ^^



Kommentarer
Postat av: Käret Morfarn

Dä vat na bilder, hadd du glömt kamera? Kum ihåg å ta mäa på badhuse nurå.

2009-11-04 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥