Rubrik


Just nu ligger det smörgås rån lite överallt här. Jag kom på att Angelika gör så här med Tia och sen ska hon nosa sig till godiset. Nu gömmer ju inte jag rånen precis, tror inte Junie har såå bra luktsinne faktiskt.
Jag försöker bara få henne att krypa, vilket inte funkar så jätte bra eftersom hon tydligen är en stjärthasare...
Igår kröp hon i sängen, jag tror hon ä rädd för att krypa faktiskt, hon ramlade på näsan en gång och sen har hon nog inte vågat mer. I sängen kröp hon iallafall tre/ fyra steg. Kanske hon var fast besluten på att hämta tutten, elle så vet hon att det inte gör ont att ramla på näsan i sängen...


Idag ska vi besikta bilen igen, vi ska hälsa på Satu och Matilda och vi ska gratta Johanna. Sen ska vi åka med mamma till Viksjö och sova där. Jimmy jobbar natt igen...
Hoppas hon sover lika bra som hon gjorde inatt. Otroligt skönt att få sova hela natten enda till halv 8.

Nu är det nog bäst att vi gör oss iordning och sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥