Smack smack


Det var uppehåll och jag tänkte, nä nu ska vi ut!
Klädde på fröken skrik och panik och när jag öppnar dörren så spöregnar det!
Blev tjurig och gick ändå. Junie skrek i högan sky, hon ville inte alls ut i regnet och ännu mindre ville hon ligga ner i vagnen. Jag tjurade vidare och gick en sväng BARA för att få komma ut och röra på mig. Hatiga regn...
Kommer hem och Jimmy har vaknat, han är sjuk och ännu mer sjuk. Ska det aldrig försvinna?
Åt middag och for iväg till farmor och farfar en stund och fick gofika.
Va längesen jag kände mig så här trött och sliten. Det bara måste bero på vädret... Och lite sömn då förstås. Junie har fått för sig att hon ska vakna upp 2-3 ggr på nätterna, men aldrig när hon sover borta!
Lill skit, mamma blir ju tokig! Saken blir ju inte bättre av att jag har börjat drömma väldigt konstiga drömmar och vaknar iallafall på nätterna.

Har pratat med sissy idag. Älskade syster som jag skulle vilja träffa var eviga dag bara för att hon är bra, underbar och bäst. <3
Imorgon ska farmor komma hit en stund. Sen kanske det blir öppna förskolan, det beror på om Junie är på humör och om jag är piggare än jag var idag. Fast skulle nog behöva träffa lite mammor igen. Prata barnbajs och kräkor. Hehe näe, så illa är det inte... nästan...

Junie har börjat smacka, hon låter så gulligt! har det på film men vet inte hur man får hit det så:

En fråga:
Hur lägger man in filmer på blogg.se? Fattar nada.
Jag vet att man måste lägga upp flmen på typ youtube, men sen då?



Kommentarer
Postat av: petra

mysig blogg!

2009-11-16 @ 23:12:27
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

supersöt header! :D

2009-11-16 @ 23:16:36
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin design Mallan fixat åt dig!=) tänkte kolla om det är okej om jag länkar dig på min blogg? Glömmerju bort allas andress hela tiden=)

2009-11-18 @ 18:44:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥