Ännu en vecka...


Har gått och det ärredan fredag. IGEN!
Igår åkte jag buss med Junie för första gången, jag tror även sista...
Junie tyckte dock att det var väldigt roligt, men jag återfick mitt minne och kom på varför jag ALDRIG åker buss nu för tiden.
Barn, barn, barn överallt!!!
Skrik och panik!
Barn som springer i bussen?!?!
Och ännu fler barn...
Dessutom kör ju bussen som en jävla galning.
Tror bestämt hon hade en kaka i ugnen hemma som hon var rädd att bränna!

Vi åkte iaf in till staden och träffade Jossan. Vi tog en fika och snackade. Otroligt roligt att få vara med henne! Det va flera, fleeera år sedan vi umgicks så. :)
På kvällen kom Emeli förbi. Stannade till halva natta.
Har jag nämnt att jag är otroligt glad att jag har dom kompisar jag har?! <3

Idag har vi varit på Dollar i Kramfors med farmor. Hittadelite smått och gott som vi ska snaska på ikväll. hehehe
På väg hem så tog vi av nån anledning oringsvägen hem. Om Gud finns, så tackar jag honom för de. Vi fick höra på radion att det var en bil som körde mot trafiken norrut mot högakustenbron.
Tänk om, TÄNK OM vi hade tagit E4:an. Usch...

Varit och hälsat på Madde idag med och kollat på kaminen. 29 grader varmt var det där, så när vi kom ut höll jag nästan på att frysa ihjäl. Helt ärligt...
Fin var den iallfall, kommer bli super snyggt när dom är klar!

Nu har pyret precis ätit.
Farmor sjunger godnattvisor.
Jag tänker fortsätta snutta på min cider och vänta på att Jimmy ska sluta jobbet och komma hit.
Livet är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥