Bullkalas!


Hela dagen har gått åt till att städa, egentligen skulle jag bara plocka undan lite och dammsuga. Men när jag väl kommit igån så kom skur hinken fram och trasan. Nu är allt klart, ska med massa grejer till förrådet bara...
Sängarna är nybäddade så nu ska jag duscha. Är så himla härligt att lägga sig i en nybäddad säng! <3

När Jimmy åkte till jobbet (21.00) så började jag baka. Kom på att jag inte hade nå kanel eller vaniljsocker hemma. Smart Ingela, smart... Ringde ett akut samtal till mamma och frågade vad jag skulle ta mig till.
Underbara mamma kom på att jag kunde göra vaniljbullar.
Så blev det, nu är jag klar, halv 12 är nu klockan och jag är super pigg!
Men en varm dusch så kanske man blir lite pömsig... ^^
Bjuder på lite bilder...



Fyller med vaniljkräm...

KLAR!!! ser kanske inte ut som nå mästerverk... Men dom är goa!



Fick en presenten av Jimmy idag, han kunde inte vänta till imorgon ^^
Otroligt fint! Ser ut som ett hjärta i en isbit.
Tack älskling!


Världens sötaste sötnos! <3


<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

No ära söt alltin! Å no ärä tur du ha mora, åno tro ja dum val go. Bulla vell sägä. Häls n'Jimmy att min ammunition geck i år på 1095.kr 20.skott Dä ä 45.kr mer än i fjol. Men ja unnres om den kanske ä självsökande för de prise?

Ha ä! Å vi ses åt lördan.

2009-09-03 @ 09:55:15
Postat av: Moster

Bullarna var jättegoda, kaffet var utsökt, Junie var underbarast, Jimmy var tröttast och du var (morgon-)dagens huvudperson! Kram moster

2009-09-03 @ 19:18:24
Postat av: sofia

Hon är ju så himla söt lilla Junie!:) Och bullarna såg ju inte mer än goda ut :D du får bjuda på en någon dag ;)

2009-09-10 @ 12:27:32
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥