Orka orka


Orken är som bortblåst. Har massor med saker att göra här hemma. Tvätta ligger på prio ett, men jag orkar inte. Jag orkar ingenting!
Följde med madde och svärmor till dollar och jysk, kom hem och la mig på soffan. Jag är helt slut i kroppen och helt slut i huvudet med. Jag förstår inte vad det kommer från heller, gick och la mig i tid igår (faktiskt!). Junie vaknade inte förrän halv 7 och sen somnade hon till och med om till halv 10.
Det kanske bara är en sån dag helt enkelt. En trött dag.




Aaah, vilket tråkigt inlägg. Det kan bli så ibland... Flåt

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

Ja,deranne hurdes int na bra de va en falle skilnad på dehanne å de förige inlägge. No kan man bli så där fördömdat trött å seg utimella men de viktigeste ä att man äse go å ta se borti deranne. Man kan å fo rannsaka sitt leverne om dä ä na ja kanske fo å ta å ändre på el om ja jet varva ner na litte. Dä ä ju int säkert att man ork mä like mytje når man ä Mamma på helti sum innan båne val född. Om int dä hjålp så än Morfar a'hennen för ti å ge tröst å avkoppling. Kom å helspå du så vare nog nan ordning.

Sköt om i alle tre å ta vara på tin!

2009-09-30 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥