Torsdag


Jag har varit till Birsta med Anna och gjort av med lite pengar.
Fick ett skärp och en klocka med mig hem från rean.
Junie vaknade feberfri imorse och fik därför vara hos farmor medans vi var i Birsta.
Tyvärr hade hon fått tillbaka febern under dagen.
Jag antar att det är tänderna som spökar eftersom hon är lika go och glad för det.
Idag har vi ätit middag med Micke och Satu. Junie och Matilda har bråkat om leksaker och majskrokar och Jag och Satu har försökt sett till att dom inte stoppar samma saker i munnen.
Nu ska vi bli av med sjukan så nappar och flaskor kokas och vi ska försöööka hålla koll så dom inte byter slem. hehe
Imorgon blir det bara en halv dags jobb eftersom sessan är sjuk. Jimmy jobbar kväll så det blir en väldigt lugn valborg imorgon...





Ute på prommis med pappi <3

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja, ä rädd om Jänta, så länge hon ha feber å särskilt så länge man med säkerhet int vet va de kom sig tå.

Men ja tro å att du ha rätt att dä ä tännren. Ja känne sûm igen'ä från tidigare erfarenhet.

Kramar tell er båda, å sköt om!

2010-04-30 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥