Wie!


Igår for jag och Jimpa med Micke och Satu till Boda Borg.
Jag skjutsade dit lillebror och hans kompisar för 2, 3 år sedan.
Men det var säkert mer än 10 år sedan jag var där själv!

Vi körde naturligtvis tjejerna mot killarna och nog fick vi höra att vi skulle förlora stort och kunde redan börja kyssa deras fötter, typ...

Jag och Satu slog våra kloka huvuden ihop och det enda som fattades var två händer till på vissa banor.
Vi fick ihop hela 7 stämplar och herrerna?
3, och då ska jag tillägga 2 tack vare oss... hihi

Hämnden är ljuv!

Iallafall så hade vi riktigt kul och det känns idag att vi har sprungit, klättrar, krupit, kastat och rört sig på sånt vis man sällan rör sig på.
Men vi ska definitivt göra om det!
Roligast är nog om man är tre i varje lag.
Killarna behöver en bättre hjärna och vi behöver 2 extra händer.


Kommentarer
Postat av: M a ll a n m a mm a

boda borg är askul! :)

2010-04-05 @ 13:06:08
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma
Postat av: Kristin

Vi borde åka alla syskonen med respektive, då blir det 4 på varje lag. Och då vinner tjejerna helt överlägset såklart! :)

2010-04-06 @ 18:57:26
URL: http://nordansjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥