!


Sista jobb dagen avklarad.
Nu börjas det ingen, hoppas det är många som behöver mig nu så jag får jobba. :)

Imorse vaknade jag en timme innan väckarklockan.
Tyckte det var lika bra att kliva upp så jag smög mig ur sängen för att inte väcka gubben och trollet.
Gjorde mig en kopp kaffe (!!!) och satte mig framför tv:n med en filt virad 1000 varv runt mig.
Så himla mysigt!
Konstigt nog så har jag helt plötsligt börja tycka om kaffe. Jag har fått vuxenpoäng från mammsen! *stolt*
Jag tog till och med en kopp kaffe på jobbet idag med RIKTIG mjölk och det är såååå mkt godare.
Fick dock lite hjärtklappning så man kanske ska börja med en kopp om dagen. hehe

Snart börjar jag även jobba med mitt lilla projekt, eller man kan faktiskt säga att jag startar eget fast med lite ( läs mycket) hjälp!
Det ska bli grymt roligt att börja, men jag måste erkänna att jag är otroligt nervös att jag inte ska klara det. Det är mycket ansvar och jag måste öva, öva och öva!

Imorgon är det löning, längar efter att fylla kylskåp, skafferi och frys igen. Känner mig faktiskt rik när man ser all mat, men fattig på kontot...
Ska in till stan med svärmor med och kika efter lite kläder till Junie. Hon har ju växt några centimeter till nu så kläderna börjar bli en aning små.

Om en vecka fyller jag år. jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på då. Hade tänk göra en smörgåstårta och baka lite så får vi väl se om det är nån som kommer och fira med mig. hehe
Lite sugen är jag på att dra med mig tjejerna och gå ut eftersom det är en fredag, men vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag slänga i mig nå käk, sätta mig i soffan och pusta ut några minuter och sen hämta min lilla, lilla bebis på dagis.
Hej så länge!



Trollonge! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfarn

No tänk ja de bli nan sûm gratulärä även om dä int bli 100. Vi fo fûll si.

Ha'ä gûtt å sköt om!

2010-08-26 @ 21:48:51
Postat av: Berit

Spännande med eget företag!

Kram

2010-08-27 @ 13:51:13
Postat av: malin

Jag älskar också när skafferi och kyl är nyfyllt med mat och godsaker. Då känner man sig rik! Vad är det för företag?

M

2010-09-02 @ 21:42:30
URL: http://finamalina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥