Som hittat!


Junie har fått hosta igen så dagis får vänta till nästa vecka.
Idag har vi varit på promenad med Fia och Lisa.
Det var så skönt att komma ut och röra på sig, Junie tyckte nog också att det var ganska skönt för hon somnade.
Junie sover fortfarande så jag hade tänkt att städa undan lite här, men istället hamnade jag framför tv:n med ett glas vatten och ett äpple. Skiter i städningen idag, känns som man inte gör annat än städar hela dagarna.
Ïmorse ringde jobbet och frågade om jag kan jobba ikv, självklart kan jag de. Varit ledig hela veckan och eftersom Junie varit sjuk så har det varit en väldigt lugn vecka.
Det ska faktiskt bli skönt att jobba en stund och känna att man gjort någon nytta.
Nästa vecka är det sista jobbveckan på schema. Känns väldigt tråkigt och så är vi tillbaka till den osäkra tiden med jobb och pengar igen.
Som tur är så har jag ett extra jobb nu, men har inte riktigt kommit igång där än så det tar väl ett tag innan vi tjänar nåt på det.

En bra nyhet är att telefonen är hittad!
Min älskade mamma har sökt mellan himmel och jord och äntligen hittat den. Självklart har jag hunnit beställa ett nytt simkort och spärra det gamla, men just nu sitter jag i telefon med Telia och ska häva uppspärrningen.
Vilket lyckligt slut med telefon kattastrof saga!

Nu ska jag mysa med min underbara dotter som vaknat mitt i allt och är på ett väldigt pusshumör!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hoppas lillgumman kryar på sig! Karin verkar också ha fått en släng av något, hon nyser emellanåt och hostar lite när hon ska sova, men hon verkar i övrigt inte ett dugg förkyld. Jag skulle snarare säga att hon är piggare än någonsin! :)

Kramar från Moster d.ä.

2010-08-19 @ 15:38:24
URL: http://nordansjo.blogg.se/
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja tänk om vi å kunne vära lika obesvärad tå'n förkylning. Å att de läktes licke fort.

Ha'ä å ta vära på tin!

2010-08-24 @ 09:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥