Fredag hela veckan


Igår var jag till Birsta, den snabbaste turen dit någonsin tror jag...
Sprang in på barnenshus hämtade och betalade Junies nya fina bilbarnstol, sprang in på biltema köpte olja och oljefilter och sen hem igen.
Junies stol köpte vi för pengarna hon fått i födelsedags present så vi säger bara:
Tack så hemskt mycket för bidraget!
Nu kan hon ha den här stolen tills hon inte behöver någon längre, faktiskt...

Idag har vi varit på BVC, Junie har fått spruta, vägds och mätts. Ingen feber efter sprutan, tack och lov! lite över 11 kg väger hon och är 76,5 cm lång.
På väg hem stannade vi till på coop och skulle handla lite frukost, det slutade med 3 fulla påsar med allt från bröd, grönsaker, kött till ett par gympadojor till Jimmy. Känns skönt ändå att skåpen är fulla igen och man kan äta det man är sugen på.
mellan 1 och 3 har jag jobbat idag, skönt att komma hemifrån en stund och ändå göra någon nytta. Efter jobbet blev det middag hos svärföräldrarna. Där blev vi kvar tills Jimmy slutat jobbet.
Jag och svärmor tog ett glas vin och spelade 500. Mindre lyckat då jag lyckades förlora hela tiden... Kanske hon fuska?
I helhet har det alltså varit en lugn men ändå händelserik fredag.
Nu är ögonlocken så tunga att jag tror bestämt jag ska slänga mig i säng.



Så här mkt tycker Junie om sin stol...
Näe, allvarligt talat så tycker hon faktiskt om den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥