Junie ett år!


Idag fyller världens bästa gotroll ett år!

Det har vi firat med tårta, paket, släkt och vänner!
Det har varit fullt hus till strax efter 4. Junie vaknade 8 imorse och har inte sovit någonting under dagen. halv fem var det bara Satu och Matilda kvar och då slocknade hon i famnen på mig.

Det bästa av allt den här dagen är att Junie tagit sina första steg idag!


Har massor med vittnen som såg det, så det var inte jag som såg fel, eller drömde. Hon gick först minst två steg när vi satt i vardagsrummet med allihop, sen gick hon flera steg i köket mellan mig och mamma.
Våran duktiga flicka! <3

Nu är det iallafall väldigt lugnt här. Både Jimmy och Junie sover. Jag sitter och ugglar framför datorn och ska väl snart ta tag i all disk!
Imorgon kommer moster Angelika och hälsar på. Runt 12 tiden ska vi fika med mamma på stan.
På tisdag ska jag och Satu försöka ta oss till öppna förskolan!
Resten av veckan har jag faktiskt inte planerad. Nån dag ska jag och Fia åka och fira Malin som oxå fyller år idag. Grattis!

Nu ska jag mysa lite med gubben som precis klivit upp!

Lite bilder från idag: (Klicka på bilden för att se den större.)





Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfarn

No ära e troll alltin, å kan man på na bätter vis dokumäntäre högtisdan än att man börjpå å ta sitt livs första trevande steg. Dä ä bara ATT G R A T U L Ä R Ä! Varva ner na litte nu å försök å kom ti ro å dags rutiner. Nyttigt bå för lilltroll sum stortrolla.

Sköt om i å må väl!

2010-02-15 @ 08:40:34
URL: http://ingelaagenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥