OS!


Nu är det mycket om os. Jag är inte så där jätte intresserad så jag har stängt öron och ögon och låtsats att det regnar... Tyckte det var lite synd om Anja som ramlade bara...
Iallafall så har svärmor stickat en OS mössa till oss. (Faster stickade en till trollet!) Jag är grymt förtjust i den för att det liknar en reggae mössa och är så färgglad!

I veckan har jag varit med Satu och Matilda, vi gick hela 2 km och tyckte vi var jätte duktiga.
Onsdag var vi till moster Marianne och fikade. Kristin och lillpluttan Karin kom dit med, henne har jag inte sett på över en månad så hon hade nästan hunnit blivit vuxen.
Gullade och luktade så mycket jag kunde, ifall det skulle dröja till nästa gång.
Eftermiddagen åkte vi med mamma hem till Viksjö och fick god mat och jag passade på att ta ett bad mitt i natta.
Imorse kom Kristin och Karin förbi så jag snodde Karin fort som ögat och snusade lite till!
När vi kommit hem så var Junie så trött så det var bara att packa ner henne i vagnen och gå till faster.
Jag förstår inte att timmarna kan flyga iväg så fort som dom gjort idag.
Har inte hunnit med hälften av det jag skulle göra och ändå gjort så mycket!?

Nu sover monstret, eller jag menar prinsessan sen 2 timmar tillbaka.
Jag gosar med gubben som blivit frisk.
Imorgon ska jag in till staden en snabbis och uträtta några ärenden. Puh...
Jag är glad att helgen är oplanderad. nästan...

(Klicka för att se större)




Kommentarer
Postat av: Angie

Åh, vad mysig Junie ser ut runt munnen! :) Är det Karin??! Det är inte klooooookt, jag måste åka upp!!! /Kram från måstealltidtorkaruntmunnenhelatiden-moster <3

2010-02-20 @ 20:53:59
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥