Ny vecka


Det var längsen jag hade så roligt som i lördags!
Dock är det alltid någon som ska antyda att vi inte borde vara ute på krogen eftersom vi har barn.
Hemska saker... Av någon anledning så verkar vissa tro att vi lämnar Junie ensam hemma och går själv ut och har kul.
Riktigt så går det ju inte till... Skulle aldrig gå ut och jag skulle aldrig kunna slappna av om jag inte vet att hon har det bra och känner sig trygg där hon är.
Jimmy säger alltid att jag ska sluta slösa energi på sånt här snack. Men det roliga är ju att det ALLTID kommer från någon som inte har barn själv...
Näe, alla unga mammor. Från och med nu ska vi alltid vara hemma med våra barn. våra föräldrar kommer bli väldigt besvikna för att dom inte få rå om vår prinsessa... Jag är ledsen, men folk stör sig på det...

Pytsan, Släng er i väggen!

Iallafall så har jag lärt känna en underbar tjej. Förstår inte att vi inte umgåtts innan! Vi kom fram till att vi hade mkt gemensamt och vi kommer skit bra överens. Vi bestämde oss för att ta fram slalom utrustningen till veckan så vi kan åka nångång. Va ett bra tag sen sist! Ska bli spännande...

Nu ska jag gå och lägga mig med Junie en stund och vila. Idag tror jag bestämt det blir en slappardag...


Kommentarer
Postat av: maijsan

ja idioter finns det överallt... Folk är verkligen helt pantade!! Jossan, en tjej ja känner i härnösand får alltid ocksåp höra sånt skit. Kan inte folk tänka? Eller tror dom att livet som en ensam individ är helt över då man får barn? Då är man bara tillför att ta hand om den lilla och inte sig själv eller? JA puckon, mer än de behöver man väl egentligen inte säga!!

2010-01-25 @ 21:23:03
Postat av: Dubbel Morfar.

Hulö, ta å skick dum i hittan sku jäg tälom vafför dä fins e Mormor å Morfar å Farmor å Farfar. Vi hadd en helt underbar Söndag a'Junie å jäg. Men no vara branog slut då vi kumme hem diti I. Men ja tro ho hadd stärtat e hel kilometer därpå Kalles gulve å.Å hele tin garde ho sum en kyrksångar. Tyck no att dä va rolet mä eko.

Så ja säg bara gå du ut å roa däg el ut å ät nan gång, så no sku vi si ättä cessa.

Ha ä å sköt om I!

2010-01-26 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥