Tjoho!


Lite uppdatering.

Hej!
Just nu sitter jag hos svärmor och lånar lite dator.
Känns att man varit utan internet ett tag nu.
Ganska skönt, Faktiskt!
Solen skiner och det är SOMMAR ute.
Jag sitter inne och fryser idag, ska lägga mig i soffan och sova igen dom timmar jag missade inatt pga snor, feber och annat. 2 timmarsov jag nog allt som allt inatt. Ganska pigg ändå idag, Fick sova nån timme extra imorse med Junie, men man sover inte som man ska när hon nästan ligger på en.

Flytten har iallafall gått bra, det är fortfarande lite grejer som fattas. En bokhylla, bänk, byrå och annat.
Jag ÄLSKAR lgh:en. Det är förvaring ÖVERALLT och det är 2 (!!) toaletter. Tror det eller ej men det behövs ju faktiskt ibland! Nu förstår jag varför det alltid såg stökigt ut i tvåan, vi har djuriskt mycket saker! Under flytten slängde vi mer än halva förrådet och än så länge så har jag inte saknat något.
Junie sover jätte bra i sitt rum, nackdelen är att det är väldigt varmt och hon är skyblööt i svett innan hon somnat eftersom hon inte kan ligga still. Kanske man ska fixa en fläkt dit?
Köket är min favoritplats. Det är så fint! vet fortfarande inte vad jag ska göra med bordet och stolarna. Kan inte måla det vitt tror jag. Blir för vitt...
Svart är väl fel färg på kanske?'
Får rådfråga flickorna på fredag! :)

Nu ska jag slänga mig på soffan några timmar sen ut i solen en stund.
Bye!

Bilder sen vi va på junsele djurpark kommer så fort jag fått in bilderna på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥