10.00 Måndag


Vi har varit vaken snart tre timmar och jag har hunnit tvätta, diska, slappa och känt att jag håller på att bli förkyld igen...
Knarkar c vitaminer och kangjang (stavning?).
Hoppas det inte bryter ut riktigt och om det skulle göra det iallafall så hoppas jag det blir kortvarigt. Har inte tid att vara sjuk!
Igår vaknade vi upp hos Faster Madde. Där blev vi kvar till eftermiddagen.
Jag och Junie åkte till Emma, Kalle och Hugo en stund på kvällen då dom hade grill/krydd party.
Alltid lika kul att träffa dom!

Idag ska mamma komma hit och vara med Junie ett tag medan jag ska på lyft teknik med ett av jobben.
resten av dagen har jag inte planerad, blir väl bara hemma och tar det lugnt tror jag, Näe packa ska jag göra. Det blir förhoppningsvis flytt nästa vecka!

Imorgon ska vi bada med Emma& Hugo, Jossan& Jonte och kanske Satu och Matilda.
Ska bli roligt!
Vi vet fortfarande inte vart vi ska åka, men det ordnar sig alltid!

Nu är det bäst man klär på sig och ta på ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Fia

va kul om ni får flytta redan nästa vecka, bara att höra av er om ni behöver bär eller packhjälp eller bara en fika paus ;) Måate hitt på nå snart, jobbar typ hela veckan nu men nästa kanske? :) Kram Fia!

2010-06-14 @ 12:34:05
Postat av: Kristin

Hör av er om ni vill ha hjälp med flytten! Karin och jag är ju hemma på dagtid, som du vet! Vi kan ju komma och mata er om inte annat... ;) Kram

2010-06-14 @ 15:41:11
URL: http://nordansjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥