1


En hel vecka har gått sen jag skrev sist.
Jag har fått jobba två dagar, vilket behövs!
Idag har vi upptäckt att Junie nog håller på att bli sjuk, lagomt till resan mot Sandviken...
Förhoppningsvis så stannar det vid snor, nysningar och lite dåligt humör.
Är livrädd att hon ska bli döförkyld eftersom jag är en riktig hönsmamma och kommer tycka JÄTTE SYND om henne...
Det värsta är nätterna med sjuka barn. Man är rädd för att somna och man är rädd att man inte få sova.
Jag hoppas verkligen vi slipper febern.
Nu ska jag hoppa i säng. Så här länge har jag inte varit vaken på väldigt länge.

Godnatt, bilder kommer när blogg.se får för sig att det ska gå bra att ladda upp bilder igen.
Puss och kam och gattis!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Det räcker om du håller oss asynjor med Junies hälsa tills vidare.

Sköt om er och hälsan.

Många värmande KRAMAR!

2010-03-17 @ 08:09:36
Postat av: Kristin

Inte får väl Kusin Kvicksilver bli sjuk heller! Fast det är ju underligt hur det fungerar - man måste ju få lite baciller ibland för att bli en frisk människa till slut...

Kram

2010-03-17 @ 20:28:55
URL: http://nordansjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥