Fan...


Jag blir så less.
Det går fortfarande inte att lägga upp bilder.
Jag har skickat tre mejl till blogg.se och dom svarar VARJE gång att bilden får inte vara för stor och att man bara kan lägga upp jpg, blaha blaha format...
I flera års tid har jag bloggat och det har gått bra att lägga upp mina bilder och nu helt plötsligt går det inte! Bilderna har varken blivit större eller ändrat format.
Åh bajs vaad less jag blir!!!

Iallafall så har jag och Junie hämtat påskris idag. Ifjol hade vi ingen påsk alls, så iår ska vi ta igen det!
Ska åka på dollar och köpa lite påsk pynt som Junie kan titta på...
Påskriset är VÄLDIGT intressant, helst av allt så vill hon nog ta tag i det och slita ner det på golvet.

Idag har Junie sovit ute i vagnen. Jag, Junie, Fia och Lisa (Liza?), Fias hund alltså... Har varit ute på prommis i solen. Vi köpte glass på vägen tillbaka och jag kände hur lycklig jag var som stod där på gatan med MITT barn, MIN underbara vän och åt en twister. Jag älskar mitt liv och jag älskar våren!

Min andra lyckliga stund idag var när vi blev bjuden på kladdkaka hos Satu och Matilda. Den blev god fast kanterna blev liiiiiiiite brända... ;)
Lite orolig är jag allt hur Matilda och Junie ska komma överrens i framtiden.
Igår slog Junie Matilda i huvudet med en leksak och idag slog Matilda Junie på fingrarna.
Vi har elaka barn Satu... Bara att erkänna. hehe

Aja, det ordnar sig nog! Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon ska vi till öppna förskolan på Drakborgen.
Sissy jobbar, så kanske man hinner prata lite med henne i arbetsruset.

Näe, sängen var det ja.
G´natt!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfarn

Då du kom däråt kan du fäl helse från mäg å. Kör värnomt ättä e.4a. du vet aldrin va du möte föla, når man las tidningen bli man fundersam va sûm ä utätte vägan. Ja vell å si er hittan opp na inna jänta ä kapabel å rent springe ifrån mäg.

Ha dä å krama jänta från mäg!

2010-03-24 @ 08:33:42
Postat av: mikaela

blogg.se är inget att ha :(



men myyys med påskris. där gav du mig en idé! jag som har så lite att göra just nu. ut på påskrisjakt ska jag ^^ det blir ju faktiskt riktigt fräsigt och uppiggande med en massa färglada fjädrar.

2010-03-26 @ 21:20:28
URL: http://pickadoll.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥