mini semester


Nu sitter jag i Viksjö hemma hos mor och far.
Dom är och hämtar lillebror i stan, så jag och Junie har hela huset för oss själva!
Vi hade tänkt busa lite och kanske hitta på något rackartyg, men jag tror jag blivit vuxen för jag kommer ite på något...

Igår tillbringade jag kvällen hos Anna. Vi drack vin och dansade våra as off! Riktigt roligt hade vi, fast vi bara var vi två och vi kom inte i säng förrän klockan var 4.
Idag mår man som man förtjänar men det botade mamma med en fruktsallad och pepsi när man kom hem igen.
Blir kvar här inatt med eftersom Jimmy har sin grishelg med nätter nu.
Ikväll ska jag få äta årets första grillat! *längtar*
Nu är min dotter lite otålig, så bäst man roar henne en stund.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

No förstå ja att du va bakis då int skallen dûg ti å räkneut na rasant. Men mä facit ti nävan kan man bära säge att grillmeddan val bätter än man kan önske, trots dynjvärä. Å du skû no int täla allt för ofta att du hall på å vära vuxen, då dûm säg åt mäg att ja aldrin bli vuxen, bära för man ha gjort n'rivar el bresladd. Å ja ä ju till trots na åra klokare än du.

Tack för besöke, å vi sakne a'Junie..er i smma stån döra geck igen baka ryggen på I. Å välkommen tebakars.

Sköt om I å ä rädd om varaen!

2010-03-28 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥