Walk the line


Igår började Junie gå helt själv från spisen mot hallen.
Jag blev helt till mig av glädje eftersom det var VÄLDIGT längesen hon gick själv sist...
Senare på kvällen gick hon fler gånger.

Idag knackade Jehovas vittnen på dörren, jag höll Junie i handen och öppnade.
Där står en gammal tant, Junie släpper min hand och går med utsträckta armar mot henne.
(Jag känner en brud som INTE är blyg...)
Tanten blir såååå salig och tycker att hon är en berårande liten tös!
Hon berättar om Jesus liv och frågar mig om jag vet varför Jesus gav sitt liv för oss osv.
Hon avslutar med att vi kanske ses i kyrkan då och går.
Det roliga var att hon glömde ge mig bunten med papper... hehehe
Det är bra med små charmtroll ibland!

Gårdagen med Anna var perfekt.
Några glas vin, god mat och mycket surr.
Junies feber gick ner på kvällen och imorse va hon helt feberfri!
Nu ska jag göra iordning lite lunch till trollet, sen ska vi mysa framför tv:n.
Imorgon ska vi gå ut!!!

POK

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfarn

Ja feck si prommenaden hon gjorde på Moras telifon. Ja undres om ja skû järana en käpp å stö sig på för no tyckte jäg att dä såg lite instabilt ut. Men nu skû rû si att dä kom å gå rasande fort.

Vi ha finvärä hennen i dag men kalt nu på måran -14.gr så förmeddas pyssle bli ti å sätteihop en ny'n garderob däri sûvromme.

Hadä å krama "lilltrolle" från mäg ¨å.

2010-03-22 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥