Söndag kväll


Och jag sitter framför datorn. Reste av familjen har lagt sig och jag ska väl göra detsamma.
Jimmy har jobbat natt hela helgen och jag och Junie har tillbringat nästan hela vår helg hos mamma och pappa.
Junies hosta har blivit lite bättre, vi får se inatt om hon fortsätter hosta, då blir det läkarn imorgon.
Räknade ut idag att hon har haft hostan i nästan 2 månader! Lite av och till...

Pratat ned Jimmys faster idag, vi längtar till vår lilla semester där! Ska bli så skönt att komma hemifrån och få vara med dom en hel helg. Träffa små pojkarna, som inte är så små längre!
Har vi tid så kanske vi våldgästar min faster på söndagen.
Får se hur schemat ser ut och om hon ens är hemma.

Idag har jag varit med Anna och ridit. Ganska säker på att jag kommer ha träningsvärk imorgon, att hästen fick för sig att kliva på mig gör nog inte saken bättre heller.
Nu känner jag ingenting så det tog nog inte så farligt ändå..

har även träffat moster med familj en snabbis idag. Dom måste vi våldgästa någon dag framöver med. Saknar! <3

Kristin, Magnus och Karin skulle vi oxå till idag och fira Magnus som fyller år imorgon, men Junie blv så trött och grinig så vi fick ställa in alltihop. Ska försöka komma iväg dit till veckan med. Är så Karin Lovisa sjuk nu! <3

Angelika och Niklas skulle jag oxå vilja träffa snart. Vi har ett hus att prata om sissy! (ert alltså...)

Satu och Matilda saknar jag och Junie så vi håller på att spricka! Nu får vi ta och bli friska så vi kan busa och leka igen!

Malin saknar jag... Vet du när vi träffades sist? Det vet inte jag... Så längesen var det... :(

Nu ska jag ta mig och min överarbetade hjärna och sova.
Har tänkt på så mycket idag, mycket djupa tankar.
Tycker inte om att vara djup, jag blir så deprimerad när jag ändå inte kommer fram till nånting bra!



Några av dom bästa i mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Ja,no ha du add tur sûm ha kunna fott så månngä rekordelige personer i din närmeste krets. Detta är inte allom givet. Men på na sätt tytje ja att jäg å ha hadd n'dan turn. Pass på nu å gå mä a'Junie ut ti sola å njut tå sola å vårfûgla. Å ärä inte sol uti Älan så ta'a märä å kom i hittan för hennen lyse sola å dä ä gûrvärmt.

2010-05-12 @ 08:29:13
Postat av: malin

Saknar dig med :(:( uch va mycket som hänt, och jag har så mycket att prata om. Jobbar hela tiden, jobbar även helgen :/ Nästa vecka? nästa helg? =)

2010-05-12 @ 10:40:15
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥