Flåt!


för dålig uppdatering.
Vår "kära" dator fick för sig att dö helt plötsligt, jag anamade mig ett antal ggr att jag inte hunnit föra över bilderna på externa hårddisken.
Vi lämnade datorn till svåger Magnus, han fixade den och allt är kvar! Allt är bättre...
Tack Magnus!
Vad skulle jag göra utan mina svågrar som kan så mkt?

Livet fortsätter som vanligt, känner mig lite nere att jag inte har ett jobb att gå till varje dag. På nåt vis så känns det mycket jobbigare nu än det gjorde förrut.
Dagis lämnandet är fortfarande skit jobbigt. Precis när man säger Hejdå så förstår hon att jag ska lämna henne där och då grinar hon så det känns som någon sliter ut hjärtat ur bröstet!
Jag vet att det går över 10 minuter senare, om inte tidigare.
Men det är ändå en plåga.

Jag och lillebror har hunnit fylla år.
Nu är det bara resten av familjen kvar!

I Måndags var jag och Emeli till Birsta, jag shoppade som aldrig förr, typ... Det va så roligt, för det var så längesen!
Igår var jag och Sofia och hälsade på Malin i hennes nya HUS. Viket hus, vilken gård, vilken plats!
Jag tror dom kommer bo där lyckliga i alla sina dar!
Malin hade självklart börjat med sin makeover och f*n så mycket bättre det blev. Nu vet ju inte jag hur det såg ut innan, men man förstod nästan innan hon sa något.


Snart får jag börja med mitt lilla projekt med, har lite små saker att fixa först.
Det blir dålig uppdatering idag med för att jag måste skynda mig till banken, så jag hinner hem innan gubben kommer hem från älgjakten. Idag ska vi baka!

Bilder får vänta eftersom Jimmy har med sig kameran till skogen!
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: moster

Välkommen tillbaka ! Har saknat dej!

2010-09-09 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥