RrUuBbRrIiKk


Vaknade imorse och kände att jag hade ont i hela kroppen, jag tänkte att jag säkert sovit konstigt eftersom Junie sov med mig. (som hon alltid får göra när pappsen jobbar natt. Fegis ! ^^ )
Klev upp, kolla tempen på trollet och hon var helt feberfri så bestämde att hon fick vara på dagis medan jag åkte till frissan.
Först åkte jag till moster och hämtade 3 feta påsar med barnkläder, TACK KARIN! <3
Tyvärr så hade moster inte tid med mig riktigt för hon skulle jobba. (Slår vad om att det var för att Junie inte var med!  ;)

Jag drog vidare till staden där jag mötte upp Satu. Vi strosade omkring bara i hopp om att nån skulle kunna ge oss ett pa tusen så vi fick köpa vad vi ville.
Det hände aldrig...
Satu åkte hem och jag gick till frissan.
Hur nöjd som helst!
Väldigt kort, men jag trivs faktiskt i det iallafall.
Får se imorgon om jag lyckas få till det lika bra, annars blir det mössa på!
Så här blev dt iaf:


När jag kommit hem så hann jag i stort sätt bara vända i dörren för att åka till OK och hämta mitt paket! <3
Nu har alla mina Mary Key grejer kommit och jag kan äntligen börja!
Började med att slita upp allting innan jag ringde till AK och bestämde träff för uppackning.
Hon skrattade som tur var bara åt att jag inte kunde vänta.. hehe

Väl hemma så kände jag att huvudvärken började göra sig mer och mer påminnd och jag kände mig verkligen överkörd av ett tåg, tog tempen och den visade 38,5.
Ringde mor som beodrade mig att ta det lugnt ett tag.
Satte mig i soffan 5 minuter innan jag började med maten. (Junies fel, hon va ju faktiskt hungrig.)

eftermiddagen har varit ganska lugn och skön ändå. När Jimmy klivit upp så fick jag chansen att vila upp mig en stund utan en onge hängandes i benen.

Kvällen har jag spenderat med mitt ego.
Jimmy har farit på jobb och Junie sover.
Jag tappade upp ett varmt bad, tog fram ansiktsmask, silkeshänder (från Mary key, händerna blir som en babyrumpa!) och ett kallt glas med C- vitamin.

Jag känner mig fräsh och "ny".
Nu ska jag ta en alvedon till och sen krypa ner till kojs.
Först ska jag hämta Junie... hehehe



Charmtroll! <3 Hennes nya kritor och block, jätte kul!

Mmmm Lella!


Hejpa!


Är du intresserad av att ha ett Mary Key party så hör bara av dig! :)

Kommentarer
Postat av: Moster A

Det blir jättefint!! Längtar tills vi ses! <3

2010-09-16 @ 22:50:07
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: moster

Jag är intresserad! Kram Moster

2010-09-17 @ 08:33:47
Postat av: Berit Boijort

Du blev ännu snyggare än förut!

Kram

Berit

2010-09-17 @ 13:53:43
Postat av: malin

shit vad snygg du blev i håret!! =D Passar superbra ju. Jag har haft ett MK party förrut och det var visserligen en toppenkväll men ingen hade råd att handla nått eftersom produkterna är så dyra =/ Antar att jag och mina vänner inte är rätt målgrupp!

M

2010-09-18 @ 19:16:14
URL: http://finamalina.wordpress.com
Postat av: Mallanmamma

vad fin du blev i håret :D

2010-09-29 @ 19:21:36
URL: http://www.surfland.se/mallanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥