Sköna vinter


Positiv till det varma vädret, negativ till halkan...

Idag flydda jag och Junie hemifrån så Jimpa fick sova ifred då han ska jobba inatt.
Emeli kom hit och hämtade oss strax efter 11.
Vi hade en riktig mysdag med sparktur, lunch och Emeli färgade mitt hår.
Junie är feberfri igen.
Det blev hon egentligen igår kväll..
När vi kommit hem igen tog vi det bara lugnt med pappsen innan Junie fick hoppa i säng.
Nu har han åkt på jobb och jag tänker hoppa i säng och slå på en film.
Är grymt trött...

Imorgon kommer Millis hem fast vi träffas inte förrän på torsdag.
Då ska vi (Jimmy) göra go middag och på fredag ska vi till Birsta och hälsa på systeryster.
Känna på tjockismagen och kolla på ultraljudsbilderna! <3


Junies nya polispyjamas! Snygging <3


Junie hjälper till med disken.


Så här gör man tydligen när mamma ber en städa rummet...


Leker hos Emeli!


Sparktur


Potatismos och korv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den här rätten hade du själv stått för förstår jag.

Ombyte fönöjer.

Ha det gott och sköt om!

Dubbel Morfarn!

2011-02-01 @ 12:50:40
Postat av: Anonym

Coolaste bruden i polispyjamas!! / kram Gammelmoster

2011-02-01 @ 16:06:50
Postat av: Mikaela

Svar: Haha, shit vilken peppande kommentar ;D Tack! I know, i know.. Men det är väl ändå värre på vintern än på sommaren? Sommaren = inte lika mycket dagis och ingen jävla kräksjuka, hopefully? Ja, alltså, har mammor nåt sorts superförsvar eller? Jag har knappt varit förkyld i vinter. När jag var preggo slapp jag kräksjukan som typ alla hade och inte blev det svinis heller ;) Men det är bra! Vi måste ju ha kraft att ta hand om hem och hushåll ehehh..

Och ja, dom två första åren ska ju vara värst, vi väntar bara på bättre tider :)

2011-02-03 @ 15:18:09
URL: http://mickis.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥